Kontakt

Bredballe Antennelaug har en administrations- og serviceaftale med Stofa.
Derfor skal du kontakte Stofa med langt de fleste af dine spørgsmål.
Dette betyder IKKE at Stofa ejer vores laug - Bredballe Antennelaug er ejet af medlemmerne.
 
Du kan kontakte Stofa på telefon 88 30 30 30 med alle henvendelser. Via Stofas hjemmeside kan du også vælge at chatte med en kundeservicemedarbejder, chatte med en teknisk supporter eller skrive til dem.
 
  • Hvis du ønsker ændringer i dit medlemsskab (fx ind-/udmeldelse herunder dødsfald, ny installationer, pakkeskift, ejer-/lejerskifte, navneændringer) skal du ringe på 88 30 30 30 eller gå til Abonnement og regninger
  • Har du spørgsmål til din faktura (fx er der restancer på min husstand, kan min arbejdsgiver betale for mit bredbånd, hvornår kommer næste regning) skal du ringe på 88 30 30 30 eller gå til Spørgsmål og svar til din regning
  • Vil du gerne tilkøbe Stofa produkter (fx SmartTV boks, til-/fravælge Fritvalgskanaler, bestille internet eller skifte internet hastighed op til 150Mbit) skal du ringe på 88 30 30 30 eller gå til Mine sider (for at oprette login skal du trykke på Opret MitLogin - du skal blot have dit SignOn-id fra din regning - eller ringe 88 30 30 30).
  • Oplever du fejl eller udfald ringer du på 88 30 30 20. Husk at fejl på din egen installation/stikledning (frem til skel) er for egen regning - spørg evt. til signal kvalitet hos omkringliggende naboer inden du ringer. Hos Stofa kan du bestille en tekniker til 299,- kr. han kan give et tilbud på udbedring eller nye installationer i hjemmet. Læs i øvrigt vores vejledning Billedkvalitet kræver gode installationer.
  • Har du tekniske spørgsmål til tv og SmartTV ringer du på 88 30 30 20 eller kigger under Tv og Smarttv
  • Har du tekniske spørgsmål til dit bredbånd ringer du på 88 30 30 20 eller kigger under Bredbånd og WebTv

  • Har du henvendelser der drejer sig om lauget eller har du udfordringer med din kontakt til Stofa, så kontakt bestyrelsen - læs mere under kontakt/bestyrelsen.